Veštine komunikacije

Usavršite svoju komunikaciju za bolje odnose i rezultate

Edukacija o veštinama komunikacije pruža praktična znanja i alate koji će vam pomoći da unapredite interpersonalne veštine, izgradite bolje odnose sa timovima i klijentima i postignete efikasniju saradnju.

Naš cilj je da vas naučimo kako da jasno i asertivno komunicirate u svim poslovnim situacijama.

Benefiti ove edukacije

Bolji odnosi

Izgradite čvrste i poverljive odnose sa timovima i klijentima.

Efikasnija saradnja

Jasna komunikacija smanjuje nesporazume i povećava produktivnost.

Bolje upravljanje konfliktima

Naučite kako da rešavate konflikte na konstruktivan način.

Šta ćete naučiti?

1. Osnove efektivne komunikacije

Razumećete ključne elemente uspešne komunikacije:

2. Aktivno slušanje i razumevanje sagovornika

Razvijte veštine slušanja koje povećavaju razumevanje i izgradnju poverenja:

3. Asertivna komunikacija

Naučićete kako da izrazite svoje ideje i stavove sa samopouzdanjem i poštovanjem:

4. Prilagođavanje komunikacije

Razumećete kako da prilagodite svoj stil različitim sagovornicima i situacijama:

Kako sprovodimo edukaciju?

01.
Teorijski deo

Uvod u principe i stilove komunikacije.

02.
Praktične vežbe

Rad na realnim situacijama kroz simulacije i roleplay.

03.
Diskusije

Razmena iskustava i ideja sa ostalim učesnicima.

04.
Materijali za primenu

Šabloni i alati za implementaciju naučenog.

Zakažite besplatne konsultacije

Online konsultacije su brz i jednostavan način da se upoznamo i zajedno ustanovimo vaše potrebe.