Korisničko iskustvo

Stvorite iskustvo koje vaši klijenti pamte

Edukacija o korisničkom iskustvu osmišljena je da vam pomogne da razumete potrebe svojih klijenata, unapredite njihove interakcije sa vašim brendom i izgradite lojalnost.

Naučićete kako da optimizujete korisnički put i kreirate iskustva koja oduševljavaju.

Benefiti ove edukacije

Veće zadovoljstvo klijenata

Povećanje lojalnosti i preporuka.

Optimizacija procesa

Bolja organizacija interakcija sa klijentima.

Personalizovana usluga

Prilagođavanje pristupa specifičnim potrebama.

Šta ćete naučiti?

1. Razumevanje korisničkog iskustva

Razvićete osnovno razumevanje važnosti korisničkog iskustva za vaš brend:

2. Mapiranje korisničkog puta

Naučićete kako da analizirate i optimizujete interakcije klijenata sa vašim brendom:

3. Personalizacija iskustava

Razumećete kako da prilagodite pristupe različitim potrebama i očekivanjima klijenata:

4. Rešavanje problema i povratne informacije

Naučićete kako da efikasno rešavate izazove i koristite povratne informacije za unapređenje:

Kako sprovodimo edukaciju?

01.
Teorijski deo

Uvod u osnove korisničkog iskustva i njegove ključne komponente.

02.
Praktične vežbe

Kreiranje mape korisničkog puta za konkretne scenarije.

03.
Diskusije

Razmena iskustava i prilagođavanje strategija.

04.
Materijali za primenu

Šabloni i alati za optimizaciju korisničkog iskustva.

Zakažite besplatne konsultacije

Online konsultacije su brz i jednostavan način da se upoznamo i zajedno ustanovimo vaše potrebe.